Obama Mega-Donor Indicted for Child Molestation – Media Silent

Via Newsbusters:

Talking to white supremacists is apparently a much more scandalous offense than sex with a 15-year-old boy.  A liberal blogger found House Minority Whip Steve Scalise spoke to a David Duke-affiliated group in 2002, and The Washington Post published a front-page story that was 1,621 words long. The New York Times wrote a 641-word story and placed it on A-10.

But neither paper has touched the tale of 65-year-old Terry Bean — who donated $500,000 to Obama and founded the gay-left activist group Human Rights Campaign –  arraigned on December 4 for sex with a 15-year-old boy.

As Jeffrey Meyer reported, the networks launched into almost six minutes of stories on Scalise this morning. There is no broadcast network “Bean count.” (CNN and Fox News covered it on cable.)

Portland’s Oregonian newspaper reported the Bean sex scandal on November 20, followed by the New York Post on the 22nd, the New York Daily News on the 23rd, and The Washington Times on the 26th. Tom Blumer pointed out Portland’s alternative paper Willamette Week had this story in June!

[…]

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s